Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2016 01:56 - Инстицуионален почивен -работен( ден.
Автор: sevgiyrov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 475 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2016 02:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гадно ти протича денят.... Слушай рецептата от отминалият ми ден.. най-напред две опашки по около 45 минути в НАП, на "Кенали".После 280 минути в компанията на няколко съграждани, които са неграмотни и обитават северозапазните райони на града ни.За капак, банкова служителка, която не знаеше как да изпише tookena и как да го фактурира.. Аз обаче търпеливо си стоях под климатика и докато й наблюдавах халката от бяло злато си представях неща, които и мъжът й не си е представял докато й я нанизвал.... Извини се девойката, няколко пъти. Аз все още се наслаждавах на онези си мисли. А тя не може да ме оправи.НоДа ме оправи, но не по начина, по който аз исках ...а по онзи банковият...тя се притесняаше и кршеш пръсти, а аз я бях облада вече веднъж дваж, в мислите си.. :).. После пък се рещнах с човек,чиято физиономия бях забравл Гадна груба, леко брадясала, но пък преизпълнена на заден план с мозък, знания и умения..Припомних си мъжкото ръкостискане.... Истинско, мъжко. И накрая студеният душ - личната ми банкерка - в отпуск, още... Всичко бе прекрасно и нямаше как да не поръся с щипка гадост - две бири с една (естествено заета) млада девойка, с която се запознахме на опашката в Паспортна Служба. Запознахме, в днешният следобед.Хбавият завършек е че са ми спрели битовата газ или ииа авария.. Надявам се да е авария. Та таз вечер банята ще е като от военната ми служба - никаква. Утринта ми започна с една млада и прекрасна дама, жена, но пък продължи с капитан К.Д., който безбрежно плуваше в своите океани, управлявайки най-големият кораб, който и моя син не е сънувал. Та се чуда на кого да благодаря за хубавият ден, който отдавна преваля нейде там зад блоковете и замина...!? Питам се!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sevgiyrov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12495
Постинги: 9
Коментари: 2
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930