Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2016 01:09 - Човек, с главно "Ч" и разни онкологии....
Автор: sevgiyrov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 803 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понеже си е моята стена. И на нея мога си препикавам колкото си искам. Но сега ще е нещо по-сериозно. Преди време поради една или друга причина една личност (чието име няма да споменавам, не от неуважение) предпази сина ми от неприятен инцидент. Признавам, на тази личност гледах с разнопосочни мисли.След постъпката й разбрах, че е Човек. Човек с голмо Ч. Днес обаче.. Днес обаче разбрах, че от два месеца, три се бори с едни проблеми. Основно онкологични...Та ми стана толкова тъпо, тъпо, та чак вдлъбнато....Та не се сдържах да не го споделя с теб, приятел! Ма в същност има и опция да не го четеш! А на Човека - ПИЧ, който ми върна нещо тъй любимо, скъпо, свидно - сина. Та на тази личност - ПИЧ, Човек желая сега от сърце да се пребори.Благодаря!



Послепис специално за блога ми:  Горнотоси го постнах в своята соицална мрежа..не ми е лична, но  не се сдържах. Исках и да го споделя тук и сега , с теб,  незнайни читателю.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sevgiyrov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12456
Постинги: 9
Коментари: 2
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930